2011. május 7., szombat

péntek, fogászati röntgen, bőrgyógyászat

Péntek reggel a fogászati röntgenre Lac is elkísért, mert neki is megcsináltattuk a panorámát.
Ő már kb 5-6 évet hagyott ki a fogorvosi látogatásokból, és azt gondolom, ráfér a kezelés!!!
Én mióta megtudtam, hogy ki kell húzni/vágni a fogaimat, azóta kb 3 percenként felsóhajtok, hogy úgy félek...és hogy ki kell húzni a fogacskáimat :( Ha így folytatom, és nem esünk át rajta hamar, meg sem élem a beavatkozást, mert Lac vagy Anyu kivégeznek mielőtt a fogorvos karmai közé kerülök :)
Hétfőn reggel 9 órára megyek, fogkő leszedéssel kezdünk és előkészítéssel, és megbeszéljük hogy mikor lesz a "trancsír". Lac odajön velem, Belenéz a doktornő a szájába, és a látottak alapján ad neki is időpontot.
Húúúúú, görcsbe ugrik a gyomrom amint eszembe jut...

A röntgenről rohantunk a bőrgyógyászatra a SOTÉra, ...na, azzal az úttal tartoztunk az ördögnek :(
Mikor kértük az időpontot, nyilván félreértett a doktornő. Konkrét időpontot kértem tőle a rendelésére, és közölte, hogy péntek, 10 óra. Odamentünk, bejelentkeztünk, majd kiderült, hogy aznap nem időpontra rendel, hanem érkezési sorrendre, és kb 39 ember volt előttünk. Majd megőrültünk, mert Lacnak 2 órával később fontos tárgyaláson kellett ülnie a város másik végén, úgyhogy amint kijött a doki, elcsíptem, és kipréseltem belőle egy időpontot, hogy mikor fogadna minket valóban időpontra.
Semmi extra nincs, csak az anyajegyek kontrollja, illetve Lacnak a keze az utóbbi időben annyira ki tud száradni, hogy vannak mozdulatok, amikor egyszerűen szétnyílik a bőr. Szerintem ez nem normális.
Nekem is elég nyomi a kezem, mert télen, hidegben és szélben akármennyi krém van rajta, minden mozdulatra bereped a bőröm a kézfejemen, és ömlik belőle a vér. De Lacnak nyáron is... és neki ez eddig nem volt jellemző! ...inkább megmutatjuk, ha már amúgy is ott járunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése