2011. május 21., szombat

csütörtök, SOTE II

Reggel fél 8-ra mentem a nőgyógyászati ambulanciára a leleteimért.
Készen lett minden (rákszűrés, mycoplasma, ureaplasma, chlamydia) és szerencsére teljesen negatív. Rákszűrés P2 lett.
Ezekkel a papírokkal átcsüccsentem az aulába, ahogy Várbíró doktorral megbeszéltem előző nap. Egy megbeszélésről kellett volna előadásra sietnie, és a kettő közt találkoztunk volna.
8 óra 10-kor rácsörögtem, egy műtős vette fel, mert a doktor úrnak váratlanul műtőbe kellett mennie, de üzente, hogy 10 percet várjak.
10 perccel később hívtam ismét, akkor már sietett le hozzám a műtőből sűrű elnézéseket kérve :)
Annyira szokatlan egy orvostól ez a szintű emberség...
Átnézte a leleteket, elmondta, hogy szuper mind és felírta nekünk a 2 doboz Gynevac-ot. A munkahelyemre menet már ki is váltottam :)
3-4 hét múlva találkozunk a D vitamin kontroll eredményemmel és akkor kiszámolja nekem, hogy mennyi D vitamint kell majd bevinnem hosszú távon, hogy a terhességig és alatta megtarthassam állandó szinten a 80-85-ös D vitamint.
Találkozásról találkozásra szimpatikusabb ez a doki :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése