2011. április 26., kedd

Laboreredmények

Ma reggel voltam a hematológián a labor eredményeimért.
Elég sokat kellett várni. Mielőtt bementem, a kezembe nyomták a kartonomat, benne a leletekkel...úgyhogy jól átnéztem őket, mire bekerültem a Professzor Úrhoz :)
Elég vegyes....
Itt is kizártuk az autoimmun betegségeket, lupust, ...
Domján Professzor azt mondta, hogy odaadja az összes leletemet, beszéljem át Konc Tanár Úrral őket, és utána hívjam fel, és majd akkor elmondja, hogy ő mit gondol!
Aztán kérdezgettem tőle, hogy mégis valamit áruljon el az ő álláspontjáról is!
Azt mondta, hogy lényegében ő nem látja akadályát egy terhességnek, semmi olyan gubanc nincs, ami káros lenne rám, vagy a terhesség tényére nézve! A babák szempontjából szintén nincs semmi probléma, ami miatt ellenjavallt lenne a lombik vagy a várandósság.
De őt aggasztja az a sok sok infekció, amin átestem mostanáig, illetve ami éppen folyamatban van...
Konc Tanár Úrtól azt várja, hogy meddőségis nőgyógyász szemmel nézze át a leleteket és mondjon véleményt róla. Hiszen ő jobban tudhatja azt, hogy egy lombik program, illetve hormonkezelés összeveszhet-e a meglévő paramétereimmel.
Én azt gondolom, hogy amikor túl leszek Konc Tanár Úrral a megbeszélésen, akkor várható még valami kivizsgálás féle részemre, mert Domján Professzor Úr nincs elragadtatva ettől a sok gyulladástól a múltamban...krónikus valamire gyanakszik, de még nem tudjuk a pontos forrást...
Lesz mit átmazsolázni Fülöp dokinak holnap délután :)
Elég bizarr látni, hogy több a csupa nagybetűs POZITÍV szó a leleteken, mint a negatív!
Mondjuk ezekről tudtam, hiszen én estem át mindegyiken... minek kellett nekem Chlamydia Pneumoniae, Mycoplasma Pneumoniae, Anti-herpes simplex, mononucleosis, epsteinbar, helikobakter, ... kb 18 évesen???
Most az összes ott virít a leleteimen, hogy átestem rajta...a jelen helyzetre meg sok esetben az a válasz, hogy eredménye: KÉTES - friss fertőzés nem igazolható, vagy hogy KÉTES- ismétlése javasolt, vagy hogy gyengén pozitív - fennálló tünetek esetén ismétlés szükséges...

Remek...hogy ebből még milyen kivizsgálás lesz, azt nem tudom...remélem semmilyen :)
Vagyis ha szükséges a Babócák érdekében, vagy az én egészségem érdekében, akkor persze megyek bármilyen vizsgálatra. De jó lenne már megtalálni a forrását a dolognak, azt kezelni, elmulasztani, és utána jöjjenek már a kis Manócskáink :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése