2011. április 2., szombat

Hétfői vizsgálatok

Kicsit lemaradtam a kivizsgálás jelenlegi állásának megírásával. Sajnos a meló elveszi minden időmet és energiámat. Na de majd most, pótolom...
Hétfőn hematológián voltam a Rókusban. Domján Professzortól megkaptam az egy héttel azelőtti SOTÉs vérvételem eredményeit is. Alapvetően rendben vannak az értékek. Két eltérés van, aminek én "megörültem", hogy hátha ott a kulcs a következő sikereinkhez, de úgy tűnik, hogy nem... az orvosok átugrottak rajta, mert nem elég nagy a kilengés a normál értékhez képest ahhoz, hogy bajt okozzon a szervezetemben.
antitrombin III                                    128           referencia tartomány:            80-120
Lupus anticoagulans szűrőteszt       29,5          referencia tartomány:            45-65
Domján Professzor majd április második felében értékeli ki egyben a leleteimet, mert a hétfői vérvétel néhány eleme csak 3-4 heti tenyésztés után ad eredményt, és akkor, egyben, összefüggéseiben mond majd rá véleményt! Jó sok vért levettek a vizsgálatokhoz...csodálom, hogy van még bennem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése