2011. április 11., hétfő

hétfő, kardiológia, labor

Ma reggel Laccal együtt a Rókus Kórházban kezdtünk.
Neki labor vizsgálatra kellett mennie - amiket Tűű doki kért, én pedig a Dr Bazsó Anna által kért kardiológiai kivizsgáláson estem át. Vicces...minden kardiológus, aki először lát rácsodálkozik a szívem alakításaira... :)
Extrák az EKG-n, súlyos tachycardia, alacsony vérnyomás, túlműködő billentyűk,...
Már fel sem veszem a kezdeti arckifejezésüket!
Minden rendben volt, minden a szokásos. Meghallgattam a véleményét a doktornőnek, elmondta, hogy béta blokkolót kéne szednem, erre én elmondtam, hogy az agyamban lévő ciszták miatt ezt nem kéne erőltetni - ekkor már ő sem akarta felírni, majd abban maradtunk, hogy akkor egyek magnéziumot magnéziummal!
Egy érdemi információ mégis elhangzott... mégpedig, hogy egész életemre előre vetítve, bármilyen vérrel járó beavatkozáson esem át (punkció, fogorvos, ...), szólnom kell a dokinak, hogy előtte és utána 2 órával antibiotikumot kell kapnom. Ezzel óvható meg a túlműködő billentyűm a bénulástól és leállástól...érdekes volt hallani, hogy levezette egy mondatban a "ha valami bejut, abból bej lesz" című részt és az "ezzel száz évig is élhet" mutatványt! De ő is érezte a dolog pikantériáját, úgyhogy együtt röhögtünk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése