2011. június 2., csütörtök

szerda, BMC

 Reggel 7:15-kor már a BMC előtti sor végén álltunk...nosztalgikus érzés volt. Ugyanakkor nagyon jó, hogy megint itt vagyunk és hamarosan vérvételek, ultrahangok és újabb esély vár ránk.
Kb fél óra alatt jutottunk be, hamar levették a vért Lactól és tőlem is, aztán a központi laborban leadtunk 4 csővel.
Míg lent voltunk, közben két kisgyerek is vigyorgott nekem és jött...totyogott barátkozni :) Szeretem az ilyet! Mondtam is magamban, hogy fertőzzetek meg de gyorsan :)
Ezalatt fent kicentrizték a véremből azt a zsíros trutyit amit vinni kellett az ÁNTSZ-be az AMH-hoz.
2 hét múlva lesz eredmény, ami e-mailben érkezik majd. :)

Már június van...és szuper hamar eltelt a május. Még egy kis türelem részünkről, és máris kezdés...azt hiszem, fel kell írnunk, hogy mikor mit szúrunk majd, mert alaphangon 2 szurival több féle lesz...alig várom már :)

1 megjegyzés:

  1. Szia! Emese vagyok. Remélem, nem haragszol, amiért csak így ismeretlenül idetévedtem és olvasgatásba kezdtem, de a mondanivalód és a stílusod magával ragadott és megríkatott...

    Minden tiszteletem a Tiéd/Tiétek! Az erőtöknek, a kitartásotoknak és az egymás iránt érzett szereteteteknek meg kell hogy legyen a gyümölcse, ebben teljesen biztos vagyok! Tiszta szívemből kívánom, hogy mihamarabb kezetekben tarthassátok Kisbabá(i)tokat! Sok-sok rátok gondolással, további erőt küldve, drukkolok Nektek!

    VálaszTörlés