2011. június 3., péntek

álom, gólyák :)


Tegnap este mikor mentem haza felé, Szigetszentmiklós előtt az út melletti réten sétálgatott 2 gólya! Nagyon helyesek voltak! Nem messze a tótól - szerintem békákat keresgéltek.
Természetesen magamra vettem a dolgot :)
Pláne, hogy a béka is képben volt! Mostanában csomó kutatásról hallottam, amiknél olyan leleteket tártak fel, amelyeken a kislányok ékszerein békák voltak, egyértelműen azért, hogy a termékenységet fokozzák :)
Aztán ma éjjel megint azt álmodtam, hogy babákat várunk :)
Nagy volt a pocakom, és két egészséges Baba lakott benne. Nagyon megnyugtató volt, hogy tudtam, minden rendben lesz és már túl voltunk a 30. héten. Jó nagyokat rúgtak a pocimba, de csodás volt megint ezt érezni :)
Remélem, hamarosan megtörténik mindez :)

1 megjegyzés:

  1. Klassz álom :) Így legyen!! Szurkolok. Nem túl régen találtam Rád, de nagyon kíváncsian és izgalommal várom minden bejegyzésed. Anno én is jártam a BMC-be.

    VálaszTörlés