2011. június 6., hétfő

közeledik a mi időnk :)

Vasárnap reggel kiderült, hogy ebben a hónapban sem lett spontán siker.
Így, hogy egyre inkább közeledik a következő lombikunk, egyre szélsőségesebben élem meg.
Eddig minden lombik szünetben úgy voltunk vele, hogy a lehetőség adott, és reméljük, hogy a BMC-be majd csak a jó hírrel kell mennünk, hogy beköltözött valaki a pocakomba. Ezek most az utolsó lehetőségeink voltak erre, hiszen még ez a hónap és kezdjük a következő stimut. Most valahogy azt éreztem mikor megjött, hogy akkor ez a vonat elment, és akkor marad a lombik. Persze ez egyáltalán nem baj, hiszen nagyon nagyon várjuk :)
Kicsit belém költözött az aggodalom amiatt, hogy annyira úgy gondolunk erre a következő lehetőségre, hogy 100% a tuti siker...semmi kétség, hogy sikerül. Ez a hozzáállás részünkről az első lombiktól adott, de az utóbbi 3 alkalom a kezdeti sikerek ellenére szomorúan végződött. Most talán kicsit félek ennyire biztosra menni a gondolataimban, mert mi van, ha most még nagyobb lesz a koppanás???
Lacban is az fogalmazódott meg, hogy akkor ezek szerint nem tudjuk elkerülni a sok szurit, idegeskedést, feszültséget, ...a sok várakozást, hogy megtermékenyülnek-e, megtapadnak-e,...
Azt hiszem, most kicsit talán az viselt meg minket, hogy annyira reméltük, hogy a műtét után sikerülni fog és velünk is megtörténhet a varázslat, hogy spontán babánk érkezik... és ez most nem így történt.
Persze nem félünk, nincs kétely bennünk, sőt, továbbra is nagyon bízunk!
Remélem a sok vizsgálatnak meglesz az eredménye, és ha minden óvintézkedést betartunk, akkor már nem lehet baj!!!
Szedjük a gyógyszereket, a vitaminokat, tartjuk a diétát, mozgunk, tudjuk, hogy a stimuláció mellett el kell kezdenünk a heparint is szúrni, ...mindent megteszünk! Így már csak sikerül!!! SIKERÜLNIE KELL!!! SIKERÜLNI FOG!!! :)

8 megjegyzés:

  1. Szia Eszter!
    Most akadtam rá a blogodra,és meglepődve olvasom hogy mennyire hasonló utat járunk be,ugyanazokkal a dokikkal kerülünk kapcsolatba,és nem mellesleg engem is Eszternek hívnak,és ahogy olvastam még abban is hasonlítunk hogy én is homozigóta vagyok Mthfr,nekem is Czeizel prof állapította meg,és utána pedig én is jártam Nagy Zsoltnál...
    Én épp most Fülöp doki féle kivizsgálást csinálom...
    Azt szeretném kérdezni,hogy Neked hogy sikerült Bazsó Anna doktornőhöz bejutnod?Illetve hogy Várbíró dokorurat ki ajánlotta Neked,és a D vitamin vizsgálatot ő kérte kifejezetten?

    Nagyon köszi ha válaszolsz,és biztosan olvasni fogom a bejegyzéseidet!
    Ha van kedved esetleg felvehetnénk emailben a kapcsolatot:eszterbarbara@yahoo.com a címem!szerintem sok érdekes és hasznos infot tudnánk cserélni....

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    :) vicces, hogy ennyire sok a hasonlóság :)
    Bazsó Annát magán úton sikerült becserkésznem ismerős segítségével. De ha nagyon kitartó az ember, akkor be lehet jutni hozzá!
    Szerintem érdemes kivárni!!! :)
    Bazsó Anna ajánlotta Várbíró Szabolcs doktor urat, aki az időpont egyeztetéskor már szólt, hogy D vitamin szint eredménnyel menjek az első találkánkra, amit a Centrumlabban csináltattam meg! Őt is nagyon jó szívvel ajánlom. Van magánrendelése, a neten ha beírod a nevét, akkor kijönnek a paraméterek :)
    Majd igyekszem mailt írni Neked, de nem tudom mikor jutok odáig, mert hatalmas melóban vagyunk éppen és alig hagynak élni.
    De ha addig is van kérdés, vagy bármi amiben tudok segíteni, akkor írj! :)

    VálaszTörlés
  3. SIKERÜLNI FOG! LAZÍTSATOK! NO PARA!!! :-D
    Avarka

    VálaszTörlés
  4. Hello!
    Köszi hogy már válaszoltál is :)
    A centrumlab-ba én is gyakran járok, szóval el is megyek akkor egy D vitamint nézetni...
    Képzeld sikerült is bejelentkeznem Bazsó Annához holnapra, a Medicoverbe - sajnos az ORFIba lehetetlen volt...ez jó sokba fog kerülni, de legalább gyorsan eljutok hozzá!Egyébként Te milyen konkrét dolog miatt kerested meg őt?

    VálaszTörlés
  5. Avarka!
    Igenis :)
    naná, hogy sikerülni fog :)
    De nem csak nekünk!!!!!!
    Ma már nagyon magabiztos vagyok...a tegnapi gondolom csak egy amolyan gyenge pillanat volt :)

    Eszter!
    Nagy Zsolt ajánlotta teljes immunológiai kivizsgálás miatt!
    De én már a SOTÉn megcsináltattam mindent (itt dolgozom), így ő csak egy kontrollt nézett a sarkallatos részekre, és összegezte. Kellett egy szakvélemény Konc Tanár Úrhoz. Ennyi!
    Semmi konkrét dolog nem volt.
    De nagyon nagyon rendes, lelkiismeretes.
    Ha olvastad a blogom régebbi részeit is, akkor biztosan láttad, hogy ódákat zengtem róla :)
    Majd megírod, hogy hogy ment? :)
    Eszter

    VálaszTörlés
  6. Kedves Eszter!
    Pár héttel ezelőtt találtam rá a blogodra és olvastam végig a történeteteket. Sok helyen megkönnyeztelek Benneteket, de ezzel együtt nagyon tetszik, csodálom a kitartásotokat és a hiteteket. Bár az biztos, hogy csakis így lehet. Kívánom Nektek, hogy az álmotok mihamarabb teljesüljön és megérkezzen, illetve megérkezzenek :) a babák, akik Titeket választottak.

    Ha nem gond, szeretnék egy kis segítséget kérni Tőled. A párommal mi is lombik kezelés után illetve a következő előtt állunk jelenleg. Mielőtt belekezdenénk a következőbe, szeretnénk az immunológiai és genetikai vizsgálatokat végigcsinálni. Ezügyben szeretnénk tanácsot illetve segítséget kérni, hogy merre induljunk el. Te mit tanácsolsz?
    Ezeket a vizsgálatokat beutalóval kell megcsináltatni? Illetve hová érdemes először menni? Tudom, hogy sok mindent leírtál a blogban, de ha most egy pár pontban összeszednéd nekem, azt nagyon megköszönném.
    Előre is köszönöm a segítségedet!
    Szia Niki

    VálaszTörlés
  7. Lányok!
    Köszi :)

    Többen kérdeztétek, így leírom...mail cím:
    cp.eszter@gmail.com

    Niki!
    Mailben lehet hogy konkrétabban ki tudjuk vesézni a kérdéseket és a válaszokat is :) Ide nem nagyon szoktam telefonszámokat, összegeket írni :)

    VálaszTörlés
  8. Eszter!
    Teljesen igazad van! :) Kereslek e-mailen!
    Köszi, Niki

    VálaszTörlés