2011. március 16., szerda

szerda, Lac spermatogramm, labor, IR és új időpont hajkurászás :)

Ma is pörögtünk.
Reggel már 7 órakor a MÁV Kórházban voltunk. Vinni kellett reggeli első vizeletet, mert ez hiányzott a nagy laborból a műtéthez, illetve virítani kellett némi mintát a legfrissebb spermaképhez. Mindent néznek majd, számolás, baci tenyésztés,... minden lesz :)
Innen telefon a Centrumlab Kft-hez (ahová hétfőn hiába mentünk... szóltunk is, megköszönték, és mondták, hogy át fogják állíttatni az automatát, hogy munkaszüneti napokra ne adjon időpontot a betegeknek). Szóval mondták, hogy mehetünk nyugodtan, csak vigyünk cukrot az IR-hez. Mi mint minden eshetőségre felkészült páciensek mindenhova azzal járunk...ki tudja mikor kell alapon :)
Hamar levették a vért, majd nekiálltunk a váróban egy 500 darabos Hófehérke és a hét törpe puzzle kirakásának. 60 perces és 120 perces vérvételek voltak és a köztes időben nagyon pörögtünk, hogy meglegyen a végéig a teljes kép :) De csak 3/4-es készültségig jutottunk...a házikó gerendái, a kisasztal és az ablak nem lett meg...
Utána rohanás Lac munkahelyére, mert ugye dolgozni is kell :)
Míg ő robotolt, én ügyintéztem, illetve telefonálgattam dokis időpontok után.
Hétfőn a Nagy Gén Diagnosztikában mondta Dr Nagy Zsolt, hogy ajánlja esetünkben az immunológiát, és ezzel a lendülettel egy doktornőt is javasolt. Na, ma igyekeztem elérni a betegfelvételt, hogy időpontot egyeztessek...Sejtettem, hogy nem holnapra kapok, de mikor a néni csak lapozott, lapozott és lapozott, kezdtem megijedni... 2011 június 14. 13:20 perc...hmmmm... addigra ha minden jól megy, már kismami leszek :)
Természetesen "elsírtam" anyunak a dolgot, aki nemsoká visszahívott, hogy a legjobb barátnője dolgozott ott pár évig, és 2011. március 29. 11:00 óra jobb lenne, nem? :) Én majd kiugrottam a bőrömből :) Kb 10-szer kérdeztem vissza, hogy nem május??? De nem :) alig 2 hét és ez is meglesz :) Tulajdonképpen jó lett az immunológiám, de itt még megcsinálnak majd néhány részletekre vonatkozó vizsgálatot, mert a genetikán azt mondták, hogy ennek a sok Baba elvesztésnek meg kell találni az okát, hogy kivédhessük!
Reggel elhoztuk a MÁV Kórházas IR-em eredményét is:
Glukoz - 0 perc:        4,4           referencia érték: 3,1-5,6
Inzulin - 0 perc:        5,4           referencia érték: 2,6-24,9

Glukoz - 120 perc:    5,0            referencia érték: 3,1-5,6
Inzulin - 120 perc:    27,0          referencia érték: 2,6-24,9

Ki érti ezt?
Szerintem tök más lett mint a múltkor...
Na majd Tűű doki jól kivesézi és megmondja a tutit :)

1 megjegyzés:

  1. Nahát,ezek az édesanyák... :)
    Annyira jó,hogy számíthat rájuk az ember!!

    Nagyon drukkolok a további jó eredményekhez is! :)

    Béku

    VálaszTörlés