2011. március 11., péntek

péntek, laborok, rtg, ekg, SOTE genetika

Sűrű volt a mai nap is...
Reggel 7:00 órára ment Lac a MÁV Kórházba. Levették a nagyrutint, megcsinálták a mellkas röntgent és az EKG-t az operációhoz, és leegyeztette a jövő heti spermavizsgálatot is.
A röntgen és az EKG eredményét megmondták már, és szerencsére minden rendben. Kicsit izgultunk a tüdőszűrés miatt, mert kb 2009-ben volt utoljára, és azért csak dohányzott jópár évig, így nagy öröm volt, hogy minden tökéletes.  :)
Szerdán megy a véreredményért, mikor viszi a spermavizsgálatra a mintát.
Ügyin szúrták...az ő keze még nem néz ki úgy mint egy drogosé (az enyém olyan...rémes)
Én nem tudtam vele menni ma a MÁV-ba, mert eközben a SOTE 1. sz. nőgyógyászaton volt jelenésem Dr. Papp Csaba Tanár Úrnál.
Nagyon rendes volt :)
Kb egy évvel ezelőtt találkoztunk vele utoljára... nála is voltunk genetikai tanácsadáson, és ő is adott szakvéleményt akkor, mikor a redukcióról kellett döntenünk.
Meséltem neki, hogy hogyan végződött az a terhesség, és megbeszéltük az azóta történt két beültetést és vetélést is. Ugyanezeket a vizsgálatokat mondta volna, mint amiket kijártunk, kinyomoztunk mostanáig. Megerősített mindenben ami éppen folyamatban van. Ő is éppen ugyanúgy látja az esetünket, mint Konc Tanár Úr és Lintner Tanár Úr. Mindannyian azt mondják, hogy lesznek Babáink, és nem szabad messzemenő következtetést levonni a korai vetélésekből.
Egy újabb ötlettel előállt, miszerint azt javasolja, hogy amint kiderül hogy terhes vagyok, kezdjünk el heparint szúrni a pocimba az első 12-15 hétben. Ezzel sok esetben elkerülhető a korai vetélés, és a Babáknak semmiféle problémát nem okoz.
Megbeszélem majd ezt is Konc és Lintner Tanár Urakkal.
Papp Csaba doktor felajánlotta, hogy ha bármi kérdés, kétely felmerül a továbbiakban, ill. a következő terhesség folyamán, szívesen segít, és keressük nyugodtan.
Ma kaptam időpontot Mensmentisbe is. :)
Lac IR vizsgálata jövő hét péntek reggel lesz, eredmény március 21-re, és március 22-én vihetem Szabolcs professzorhoz mindkettőnk eredményeit konzultációra, és kiderül, hogy kell-e gyógyszert szednünk erre.
Biztos ami biztos alapon kértem időpontot Tűű dokihoz is. Avarka! Titeket váltunk április 1-én :) Valamiért azt gondolom, hogy megnyugtat, ha ő is ránéz a leleteinkre és az ajánlott gyógyszeradagot, diétát átbeszéljük vele is.
Most jön a hosszú hétvége és az ünnep, de mi akkor is dokihoz megyünk... ki kell használni a munkaszüneti napokat is - így legalább Lacnak nem kell szabit kivennie miatta :)

5 megjegyzés:

  1. Április 1-én találkozunk a Cirisben? :-D
    Avarka

    VálaszTörlés
  2. Igen! :)
    Mi 10:00-re megyünk :)

    VálaszTörlés
  3. Papp Tanár Úrnál vártam Bendi angyalkát és Boldi babát is. Végtelen kedves és odaadó ember, tudtam a lehető legjobb kezekben vagyok nála! A legjobb szakemberek kezében vagytok... :-) Most aztán már jöhetnek a babácskák!!! :-)) Szépséges napokat!

    VálaszTörlés
  4. Köszi Viko!
    Én is nagyon bírtam már az első találkozásunkkor Papp Tanár Urat! Nagyon alapos, és érti a dolgát!
    Igyekszem a legjobb orvosokat megkeresni, mert azt hiszem, hogy esetünkben a tapasztalat elengedhetetlen. Kicsit fura, hogy először 24. héten vesztettük el a Manókat, azóta pedig az 5. héten. Gondolkodnak is rajta rendesen :)
    De Papp Tanár Úr abban is megerősített, hogy a legjobb dokikat hajtottam fel :)

    VálaszTörlés