2011. október 3., hétfő

Szívhang helyett...


Ma megint ultrahangra volt időpontunk. Most már nem kellett vért venni.
Jó sokat kellett várni, mire sorra kerültem, de szívesen voltam ott abban a tudatban, hogy a Babánkat hamarosan újra láthatom az ő szépen dobogó kis szívével. Ehelyett egészen más történt.

Az ultrahang szerint a petezsák egy hét alatt 2 mm-t nőtt... mondanom, sem kell, hogy ez így nagyon nem jó hír.
Ma 8 hetes vagyok...már réges régen látnunk kellene a babót és a kis szívét, de erre ma sem került sor :(
Akkora a petezsák, mint amekkora a Baba mára betervezett mérete volt... 11,7 mm. Megint minden értelmetlen lett... :(
Konc Tanár Úr holnapra átküldött Lintner Tanár Úrhoz, hogy megbeszéljük a missed ab részleteit...
Holnaptól nem adhatjuk a vérhigítót, de a progeszteron injekciót még legalább 2-3 napig adni kell, hogy leghamarabb akkor induljon a vérzés, mikor már nincs hatással a szervezetemre a vérhigító, nehogy baj legyen belőle. Ez is olyan fölösleges rossz, hogy az időnyerés céljából fenntartsunk egy elhalt terhességet, mint amikor szülés után beindult a tejem... minek????
Még van 1-2% esélyem arra is, hogy kapok időt és hagynak "spontán vetélni", de ezt majd Lintner Tanár Úr dönti el holnap...
Hihetetlen abortusz előtt állni, mikor több mint 6 éve harcolunk azért, hogy Kisbabánk születhessen!!!!

36 megjegyzés:

  1. Szívből sajnálom ! Most csak előre nézzetek .

    VálaszTörlés
  2. Nagyon sajnálom ;(

    VálaszTörlés
  3. Sajnálom.... Viszont egyet nem értek...:(
    mi csak a műtét napján szoktuk kihagyni az LMWH-kat. este még megkapja a beteg, másnap simán műtőasztalra tesszük! És a 10 éves anesztes pályafutásom alatt sose volt gond!!!!!
    Egyébként a protokoll is azt írja, hogy a heparinok mellett elvégezhetőek a műtétek... pl. azokat, akik syncumar tablettát szednek, átállítjuk éppen a műtét miatt clexanra, fraxiparinra, stb.

    VálaszTörlés
  4. Erre nem lehet mit írni. Nagyon sajnálom...

    Gesa

    VálaszTörlés
  5. Ircsi!
    Nekem ma ezt mondták... holnap természetesen megkérdezem majd a dokimat, hogy ő mit gondol... aztán nyilván azt csinálom amit mond... :( nincs más választásom

    VálaszTörlés
  6. Eszter!
    A düh, a csalódottság, a szomorúság és a mérhetetlen fájdalom, ami elöntött, ahogy olvastam a soraidat... ;(((( Borzasztóan sajnálom... :(((

    Norwell

    VálaszTörlés
  7. Nagyon sajnálom...csak ezt tudom mondani....

    VálaszTörlés
  8. Édes Istenem... annyira szurkoltam Neked...
    Biztos hülyén hangzik ez egy tök idegen olvasótól, de ha bármiben tudok segíteni, hogy könnyebb legyen... csak szólj.

    VálaszTörlés
  9. Ennél rosszabb híreket ma nem is olvashattam volna. Nagyon sajnálom! :( :(

    VálaszTörlés
  10. Erre nincsenek szavak... csak könnyek... sajnálom :(

    VálaszTörlés
  11. Eszter!
    Nekem Te vagy a példakép kitartásból, hitből és reményből.
    Erre nincsenek szavak, nagyon sajnálom .

    VálaszTörlés
  12. Eszter! Elmondhatatlanul sajnálom!!! :( :( :(

    VálaszTörlés
  13. Eszti, együtt érzek Veled. Hasonló cipőben járunk. Ölellek nagyon. És nem adjuk fel, sikerülni fog. Lovely79 babanet

    VálaszTörlés
  14. A vérhígítóval kapcsolatban jutott még eszembe, hogy 1 éve, én vérhígító (Clexane) mellett menstruáltam, én is tartottam tőle, hogy bő, elhúzódó vérzésem lesz, de pont ellenkező történt, kevés és rövid ideig. És Évi is ugyanezt írta a műtéte után.
    Szóval itt is van 2 pro érv a vérhígító és a vérzés összefüggéséről. Persze, tudom, hogy egy missed ab. teljesen más, mint egy sima mensi + persze egyértelmű, hogy úgy cselekedtek, ahogy az orvos javasolja, csak gondoltam, azért megnyugtatásul leírom. :(

    VálaszTörlés
  15. Eszter! Anesztes doktorral beszélj!

    VálaszTörlés
  16. Drága Eszter!
    Nagy - nagy ölelés!
    Avarka

    VálaszTörlés
  17. :( szívből sajnálom...nincsenek szavak...ölellek így ismeretlenül is...
    Melcsi

    VálaszTörlés
  18. Édes Eszter! Annyira szeretnélek most átölelni és együtt sírni veled, mert most (még) úgysem segít semmi... Régóta olvaslak, véletlenül találtam rád és annyira szorítok neked! Én is BMC-s vagyok, a Tanár úrhoz jártam, neki és Kanyó Katinak köszönhetem a csodálatos gerekeimet: 5 éves kislányomat és a 2 éves kisfiamat, örök hála érte! De bármilyen ideálisnak is tűnik, nekem is 8 év után sikerült 2 félidős (egyszer ikerlányok) elvesztése után... Közel lakunk egymáshoz, ha bármiben segíthetnék, vagy kérdeznél valamit légyszíves keress meg! Szeressétek egymást és egyszer Ti lesztek a legboldogabb emberek a világon, ezt tapasztalatból mondom (inkább ígérem!!!) neked!
    Szeretettel: Dodó

    VálaszTörlés
  19. Ó édes Eszterem, egyszerűen nem tudok mit írni. :-(((((( Belémfagyott a szó! :-)))))) Nem találok erre most szép szavakat, nagyon sírtam reggel, amikor olvastam, hogy mi történt. Őszintén sajnálom!!!!!! Ölellek!!!! :-((((((

    VálaszTörlés
  20. Drága Eszter!

    Semmiképp sem szabad feladni...ahogy olvastalak, jól látom, hogy szervi probléma nincs?

    Próbáljatok meg esetleg más útra lépni, mint a lombik(Aviva torna, lúgosítás,csakrameditáció). Lehet hogy ilyen téren kell csak rendbejönni, és spontán babád lesz...hm?

    Én ezeket most csinálom, és nagyon bízom a sikerben.

    Viki

    VálaszTörlés
  21. Eltűnt a hozzászólásom... nagyon-nagyon fáj a szívem értetek, és sok erőt kívánok a folytatáshoz. Talán Kahlan-nak van igaza, alternatív módokat is kell keresni (a talpreflexológián kívül.) Talán, talán! Én nagyon szurkolok továbbra is! Kriszti

    VálaszTörlés
  22. Eszter, nagyon sajnálom! Tudom, korai azzal foglalkozni, mi lesz ezután, de nem próbálkoztok meg újra Fülöp Vilmossal? Tudom, jártatok nála, de sajnos van olyan dolog, amit ma Mo.-on csak ő tud megnézetni, hátha abban a vizsgálatban lenne számotokra is a lényeg!

    VálaszTörlés
  23. Kedves Eszter!
    Ilyenkor az jut eszembe: van egyáltalán Isten vagy akárki....nem hiszem.
    Sok-sok erőt és kitartást kívánok, így ismeretlenül is!

    VálaszTörlés
  24. Kedves Eszter!

    Több mint egy éve olvasom rendszeresen a blogodat, és ez idő alatt - bár nem ismerlek személyesen - annyit biztosan megtudtam Rólad, hogy nagyon erős vagy!
    Tudni fogjátok hogyan tovább, majd, ha itt lesz az ideje.

    Most én "csak" annyit kívánok nektek, ahogy édesanyám szokta mondani:

    Nagy Hosszú Szoros Ölelés-t!

    Ani

    VálaszTörlés
  25. Eszter!
    Nagyon nagyo sajnálom ami történt, iszonyatosan együtt érzek Veletek, eddig Ti adtátok nekem a reményt!!!!!
    Fülöp Vilmos doktor urat szerintem is fel kéne keresnektek!Tudod, én vagyok az az Eszter, aki néha ír Neked, és mindig követem a történetedet, és sok hasonló helyen jártunk orvosoknál, sok hasonló problémánk van. Én most járok Fülöp doktor úrhoz, és bizony sok olyan dolgot tudtam meg tőle, amit eddig senki nem mondott vagy mutatott ki, pedig én is ezer helyen jártem már. Most októberben megyünk mi a BMC-be a lombikunkra, de egy csomó kiegészítés lesz hozzá Fülöp doktor úr iránymutatásai alapján. Ha bármiben segíthetek ezzel kapcsolatosan írj nyugodtan - jó lenne megint felvenni a kapcsolatot, hátha Neked is segíthet ezekből valami (persze egyenlőre még én is csak reménykedek hogy majd nekem segít):

    VálaszTörlés
  26. Jaj a mail címem lemaradt:
    eszterbarbara@yahoo.com

    VálaszTörlés
  27. Eszter! Hogy vagytok??? Mi volt a dokinál?

    VálaszTörlés
  28. Jaj, Eszter, nem találok szavakat...így ismeretlenül is ÖLELLEK!

    VálaszTörlés
  29. Sziasztok!

    Köszönöm a kedvességeteket!

    Alternatív megoldásokon folyamatosan rajta vagyunk, lugosítunk, gombátlanítunk, energetikázunk, ... az a helyzet, hogy a semminél azért egy picit kézzel foghatóbb oka van annak, hogy lombikozunk (spermaszám és minőség!!!).

    Feladni nem fogjuk, sőt...

    VálaszTörlés
  30. ".. az a helyzet, hogy a semminél azért egy picit kézzel foghatóbb oka van annak, hogy lombikozunk (spermaszám és minőség!!!)"

    Ezt nem tudtam, hogy ez a baj. Viszont tudok egy párról (akkoriban a legjobb barátaim voltak, csak sajnos ... de ez nem tartozik ide), akik évekig küzdöttek babáért, de nem jött össze. A fiúnál ugyanez volt a baj. Az egyik lombikos orvos tanácsára a férfi eszméletlen mértékű C és E vitamin kúrába fogott, és ezzel az egyszerű módszerrel nagyon sokat tudtak javítani a helyzeten, szinte teljesen megoldották a problémát. Nem sokkal később ikreik születtek (lombikkal, mert az anyánál is gond volt).
    Kérdezzetek utána ti is, hátha...

    VálaszTörlés
  31. Kriszti!
    Köszi :)
    A nagy dózisú C és E vitamin lombiknál alapvető fontosságú. A spermaszám és minőség nem kifejezetten javul tőle, de a spermák feje sokkal nagyobbra nő, és abban van a DNS. Ezért azt lombik előtt minimum 3 hónapig szedni kell az apuka jelölteknek :)
    Így Lac is azon él már egy ideje :)

    VálaszTörlés
  32. Vérzik a szívem :(((((((((
    Angie

    VálaszTörlés