2011. augusztus 18., csütörtök

szerda, vv, uh :)

Elérkezett a szerda is...ez volt a 10. stimulációs napom!
Reggel korán levették a vért (én voltam a második), aztán egy-másfél óra múlva ultrahang volt... na, azon kicsit megijedtem!
Már eleve fura volt, hogy nem érzem annyira a petefészkeimet, mint szoktam... Tanár Úr megnézett és baromi jól nőnek a tüszők, de most olyan nagy méret-beli különbséggel csoportosulnak! Konkrétan tegnap azt mutatta az ultrahang, hogy hiába van annyi tüszőm, ha pénteken szívná le, akkor 2, max. 3 érett lenne benne.
Utána jött egy idegölő másfél óta még, míg meglett a hormon eredményem is.
De hála Istennek, megnéztük a hormonszintet, és Tanár Úr úgy döntött, hogy hétfőig elviszi a tüszőimet, mert akkor minimum 7-8 érettet le tud szívni majd. Lehet hogy a tegnapi két dominánsnak számító már nem lesz meg addigra, de a mögötte növögető második szakasz jó lesz nekünk :)
Így hétfőre elő is jegyeztek a műtőbe :)
Nagyon örültem neki, hogy a hormonok engedik ezt a megoldást, mert ha "csak" két érett petesejttel tudtunk volna kalkulálni, akkor aggódtam volna, hogy hétfőig mi lesz a Picúrkáinkkal! De szerencsére minden rendben megy, úgyhogy nyugodt vagyok és bizakodó :)
Persze a hormon adagot megemelte, Gonal F-ből már napi 225-öt kapok...most gyors-növesztünk a végére...
Az az elképesztő, hogy a kisebbek is baromi jó ütemben nőnek, de ha rájuk is várnánk még, akkor már nagyon elcsúszna az élmezőny és nem tudnának mit kezdeni a túlérett petesejtjeimmel!
Terv: hétfőn punkció, és pénteken beültetés :) Pénteken újabb vérvétel és ultrahang lesz!
Várjuk nagyon nagyon, hogy a Babácskáink beköltözzenek a pocakomba  :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése