2011. augusztus 12., péntek

ötödik stimus napom, uh, vv :)

Ma voltam ultrahangon és vérvételen a BMC-ben.
Nagyon jól alakulunk :)
Reggel 8-kor levették a vért, a nagyrutinhoz tartozó csöveket levittem a központi laborba, aztán vissza a BMC-be és következett a 3 órás üldögélés... nagyon sokan voltak, és így, hogy 2 doki szabin van, nagyon sokan jutnak az éppen dolgozó orvosokra.
De sorra kerültem, Tanár Úr megnézett, a Gonapeptyl adagomat félre csökkentette, a többi maradt ahogy volt :)
Elvileg emelni terveztük, de szuperek lettek a hormon értékek - hála Istennek semmi jele annak, hogy rossz szokás szerint el akarna szaladni a veszélyes szint irányába :)
Ultrahangon láttuk, hogy kezdenek két táborra oszlani a tüszőcskék, a többség 11mm-es, de vannak 8-9-10 mm-esek is. 10 darab 11-es tuti van a két oldalamon,meg sok 9 mm-es...majd meglátjuk, hogy ki milyen ütemben növekszik még a következő vizsgálatig. Olykor már érzem, hogy bulizgatnak bent a petefészkeimben :)
Annyira megnyugtatott a vizsgálat... az történt, hogy míg felöltöztem, hallottam, hogy Tanár Úr szól Judit Főnővérnek, hogy nézzék vissza a régi stimus lapjaimat és hormon szintjeimet, és ahhoz akarja hasonlítani, amikor 24 hétig babákat vártunk, mert az egy jól működő recept volt :)
Mire visszamentem ruhában, hogy megbeszéljük a folytatást, már nézegette, számolt, és ennek alapján mondta, hogy minden marad az eredeti mennyiség szerint, mert ez működött tökéletesen :)
Én nem tudom miért, de azt éreztem, hogy annyira biztonságban vagyunk és olyan nyugodt voltam... olyan szeretettel, gondoskodóan nézte végig a dolgokat, amire nem igen van idő a BMC-ben. Szóval nagyon jól esett :)
Hétfőn találkozunk ismét, vérvétel és ultrahang lesz megint, és majd annak függvényében megbeszéljük, hogy mikor lesz a nagy nap :)
Szerintem sanszos a szerda is, de továbbra is a csütörtökre készülök :)

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Mi a dokinőhöz járunk. Volt 2 sikertelen inszem tavasszal, most az első lombiknál tartunk:-)) Sajnos párom eredményei a sok étrendkiegészítő bogyó ellenére is romlottak, így ez maradt nekünk. A hosszú protokollt júli 25-én kezdtük Gonapeplyllel. A ciklusom így kitolódott. A 14. napi kontrollkor még nem jött meg (ez volt most hétfőn). Szerda estére szerencsére bekopogtatott piri, így a csütörtöki uh után mehetett is a 112 Gonal és a fél Merional. Ma a 2. stimus napom volt. Hétfőn megyek én is uh-ra:-))
    Egyébként a hoxán én is vezetem a magam kis történetét, bár inkább csak a "babaprojekt"-et dokumentálom.
    Továbbra is szorítok! Kitartás!!
    Bunny

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon szorítok Nektek ismeretlenül is!

    Lilla

    VálaszTörlés
  3. Drukkjaim üldöznek Benneteket! 18-án van szeretett nagymamám névnapja!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Igen, a Tanár úr ilyen... és ez olyan megnyugtató! Szinte magam előtt látom a gesztusait is, ahogy lapozgat a korábbi papírok között! Örülök, hogy jól álltok! :-)))))))) Eszteeeer, tengernyi drukk és szorítás!!! Puszi

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyon várom az eredményeidet! Nekem kb. 10 tüsző érik 8-10mm. A ny.h. csak 3mm:-((
    A Merionalt emelte a doktornő napi 1-re, a Gonal maradt 112, a Gonapeptyl mától csak 1/2 adag.
    Szorítok!
    Bunny

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szurkolok! Minden rendben lesz! :-D
    Avarka

    VálaszTörlés