2011. február 16., szerda

ET+6

Múlt éjjel kis torokfájásra keltem, illetve arra, hogy nagyon kell pisilni... persze min csodálkozom, mikor tegnap 5 és fél litert ittam... Hajnalban kitúrtam a fiókból a homeos bogyókat, bevettem, és reggel jobb is volt már. Azért ha már úgyis minden reggel a dokinál vagyok, hogy beadja a szurit, megmutattam a torkomat...nem vészes, iciri picirit piros. De erre számítottam! Éjjel nem ment a visszaalvás egykönnyen, és arra gondoltam, hogy takarítómanók jönnek a torkomba, összeszedik a rossz bacikat és elégetik őket egy kazánban :) naná, hogy reggelre jobb lett :)

Egyik este, mikor nem ment a szundizás, Lac már aludt, átmentem kicsit a babaszobába. Beültem a szopis székbe, és elővettem a Várandós naptárunkat! Néhány hónapja akadtam rá egy könyvesboltban, és nem tudtam ott hagyni :)

Végiglapozgattam, elmondtam a Babóknak, hogy mit hogyan fogunk beleírni, megbeszéltük (mármint én mondtam, ők hallgatták), hogy milyen jó, hogy van benne "Ikrek" matrica is :)
Nagyon jó volt!!!
Aztán átbeszéltük, hogy a szobájukat hogyan kellene majd átrendezni. Mert míg a három kiságy benne volt, addig olyan közel voltak egymáshoz mind... aztán hogy Lac szétszedte az egyiket ( a középsőt), most olyan messze van egymástól a két kis ágyikó... megbeszéltük, hogy közelebb tesszük őket egymáshoz. Már Lacnak is mondtam, hogy a gyerkőcökkel együtt szeretnénk ha közelebb lennének majd. Mondta, hogy átpakolja, de leghamarabb hétvégén :)
Ilyenkor elgondolkozom, hogy lehet hogy csajok mindketten? Mert olyan "akaratosak" mint az anyjuk :) ...már most szívjuk szegény Lac vérét :) ...de most mit csináljak??? Ha egyszer érzem, hogy nem tetszik nekik sem így :)

Szerintem már kezditek megszokni, hogy nem vagyok teljesen normális...de olyan tegnap óta, mintha valahogy élőbbek lennének a kis Babók a lakás feng shui pontján... olyan elevenebbek, valahogy élettel telibbek :) Mindig beszélek velük, ha bemegyek a fürdőbe :)

Ma reggel a köldököm alatt úgy feszült a pocim, míg a rendelőben sorban álltunk, mint régen, mikor babát vártunk :) Nagyon megörültem neki! :) Mi ezt is jó jelnek vesszük!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése