2011. február 6., vasárnap

Célegyenesben :)

Január 31 óta majdnem minden nap vérvételen és ultrahangon voltam. Tanár Úr nagyon szemmel tartott minket, nehogy megint elszaladjanak a hormonok... Az adagokat ugyan emelni kellett, de elértük a célt :) megérettek a kis pici tüszőcskék!
Tegnap este 21:00 órakor beadtuk a repesztő szurikat!
Ma teljesen injekció mentes nap van...egész furcsa...
Holnap reggel (február 07.) 7:30-ra megyünk a BMC-be és végre leszívják a tüszikéket, amik már jópár napja bökdösik az oldalamat :)
Konc Tanár Úr elégedett volt nagyon a tüszőcskéimmel, remélem holnap is így lesz, és pénteken, vagy jövő hétfőn kapom vissza a kis Manócskákat!

Az elmúlt két hétben Anyu kint lakott nálunk, mert a derekával történt valami, amit eleinte gerincsérvnek diagnosztizáltak, majd később a CT kiderítette, hogy még éppen nem sérv kategória. A porckorongon van kitüremkedés, de nem olyan nagy - szerencsére! A mérhetetlen fájdalmat az okozta, hogy a kitüremkedésnél becsípődött egy köteg ideg... Nagyon rosszul volt szegény. Az első napokban 2-3 injekciót és 3-4 infúziót kapott, és mellé gyógyszereket.
De tegnap délután haza költözött Samivel együtt. Már nagyon vágytak vissza a saját környezetükbe :)
Lac Anyunak csinált egy kemény fekvőfelületű ágyikót, míg itt lakott... a babaszobában volt a főhadiszállása :)
És most, hogy Anyu haza ment, Lac szétszedte az ideiglenes ágyikóját, valamint az egyik kiságyat is... most "csak" két babaágyikó van a szobában. Kicsit furcsa, de nem rossz érzés...pedig azt hittem, nagyon kiakadok majd, ha változtatunk azon a szobán.
De mindkét kis mütyűr ágyikója ott van, és a lakóit várja :)
Annyira belejöttünk a babaszoba rendezgetésbe, hogy már Lac az előbb elröhögte magát, hogy a kórházi csomagom összepakolva a holnapi punkcióhoz, és közben olyan lelkesedéssel készítjük elő a szobát a Picúrkáink érkezésére, mintha holnap hoznánk haza őket a kórházból :)
...jajjj, nagyon várom már őket!
És olyan érdekes, de éppen olyan érzés most itthon, mint amikor terhes voltam tavaly... valahogy olyan illat van a lakásban, olyan fényviszonyok, és olyan érzés is... :)
Néha ki-kicsordul egy könnycsepp a szememből, hogy mennyire jó, hogy jövő héten ismét kismama válik belőlem :)

Tegnap ugyan még bent voltam dolgozni, mert én már csak ilyen dilis vagyok, hogy addig nem jövök el, míg nincs minden 100%-ig elintézve, de tegnap a végére értem a dolgoknak :) És este 19:00 órakor, mikor eljöttem az irodából, úgy néztem vissza, mint aki nem megy már oda jó néhány évig...
A személyes cuccaim a csomagomban, az irodai teendőkkel kapcsolatos helyzetjelentés az asztalon, kolléganőnek ott hagytam, hogy miket kellene még befejeznie, .... tényleg úgy éreztem, mint aki végleg jön el! Így legyen! :)

Szóval nagyon izgi vagyok, élvezem minden pillanatát ennek a belülről fakadó érzésnek, hogy ismét itt állunk az anyaság-apaság ajtajában, és alig várom, hogy 2011 novemberében a kezünkben tarthassuk az egészséges kisbabáinkat :)
Mikor a Titkot olvastuk először és írták benne, hogy ne csak vágyjunk arra amit szeretnénk, hanem érezzük is hogy a mienk, nem értettem, hogy azt hogyan fogjuk csinálni...most már tudom :) Egyszerűen potyognak a könnyeim, hogy mindjárt itt lesznek velünk a kisbabáink :) Már most feltétel nélkül és mindennél jobban szeretem őket :) Érzem, hogy ismét olyan boldogok vagyunk, mint mikor a kislányainkat vártuk! Nem vágyunk semmi másra, csak hogy ők is velünk legyenek és minden ilyen fantasztikus maradjon :)

Ma megbeszéltük Laccal, hogy amint kapjuk a babáinkról a képeket, úgy cseréljük le folyamatosan a lakás különböző pontjairól a net-ről letöltött babás fotókat! Ha minden igaz, néhány hét múlva már a saját kisbabáink fotóit nézegetjük naphosszat!
Alig várom, hogy megint minden reggel úgy ébredjünk, hogy megsimizzük a pocakomat és jó reggelt kívánunk a mi kis Kincseinknek! Olyan jó lesz már végre megint velük lenni!

És ma eszembe jutott, hogy holnap leszek kb. "két hetes terhes" :) ...mármint a számolás tekintetében :) vicces belegondolni... :)

2 megjegyzés:

  1. Remélem minden rendben volt ma és hamarosan a pocidban lesznek a picurkáitok!!!!

    VálaszTörlés
  2. Annyira jól csináltok mindent!!!Milyen szerencsések lesznek a babák, h ilyen Édesanyjuk és Édesapjuk lesz!!! Csodálatos, bebabásodós napokat kívánok! puszi viko :-)

    VálaszTörlés