2011. január 16., vasárnap

Tündérkeresztanya összegzés

Nagyon régen írtam utoljára... hiányzott is, de annyira pörögtünk, hogy nem volt egy perc szabad időm sem...vagyis ami volt, azt Laccal töltöttem! :)

Már régebben is írtam, hogy megírom, mi volt a doktornőnél, úgyhogy most ez következik!

A Lányok ajánlották a Babaneten, hogy menjünk el Tündérkeresztanyához. Úgy éreztem, hogy ott a helyünk, így kértem időpontot.
2010 október közepe óta minden héten egyszer Tündérkeresztanyához jártunk Laccal együtt. Párhuzamosan csináltuk végig a terápiát...a doktornőnek is ez volt az "első ilyen", nekünk meg pláne. Laccal fej fej mellett haladtunk a lelki fejlődés útján az elmúlt 4 hónapban. És mára elmondhatom, hogy a babákkal kapcsolatos vágyaink mindkettőnknek azonosan intenzíven jelen vannak! Találkozásunk és házasságunk egy nagyon nagy karmikus találkozás, több szinten is kiderült, hogy egymásnak vagyunk teremtve...ennek nagyon örülünk :)
Először a szimbólumokat vettük sorba... azokat a szimbólumokat, melyek minden ember életében jelen vannak és jelentőséggel bírnak. Virág, erdő, víz, patak, folyó, tenger, tojás, kulcs, tányér, ház, pince, hegy, barlang, ... majd kiértékeltünk, hogy ki mit mondott és mi mit jelent! Fantasztikus volt. 99%-ban ugyanazt mondtuk egymástól függetlenül :) Amíg a végére nem értünk, nem beszélhettünk egymással arról, ami történt... és be is tartottuk, bár volt mikor nagyon nehezen ment :)
Éber hipnózisban utaztuk be ezeket a szimbólumokat a doktornővel.
Az eredmény röviden: az életutunkban benne vannak a gyerekeink :) hamarosan eljön az a tűhegynyi pillanat, mikor hozzánk, a földi létbe érkeznek a mi kis babáink!
Lelkileg nagy mélységek nyíltak meg, és sok sok eddig számunkra ismeretlen energiaforrást sikerült megnyitni. Sokat fejlődtünk! :) Doktornő az utolsó alkalom után úgy engedett el bennünket, hogy sínen vagyunk és nagyon várja, hogy a babáinkkal együtt meglátogassuk végre :)
Mit mondjak, ...mi is nagyon várjuk! :)

Eleinte nagyon részletesen le akartam írni mindent ami a hipnoterápia alatt történt, de azt mondják, nem kell minden részletet kibeszélni! Hagyni kell magunkban munkálni ezeket a dolgokat! Így egyelőre én is hagyom! Persze lehet hogy később majd jönnek a részletek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése